FANDOM

Cassie
Cassie.png
Imię Cassie
Płeć Klacz
Rasa Jednorożec
Kolor grzywy Blue
Kolor oczu Blue
Kolor sierści DeepBlue
Miejsce zamieszkania Trzypiętrowy blok w Pony City

Cassie jako Ponysona

Cassie to ponysona  Fillydelpherii. Jak ja nie znosi, kiedy mówi się do niej pełnym imieniem (brzmi ono Cassandra, nikt nie rozumie dlaczego go nie lubi), uwielbia pisać książki, opowiadania i fanfiki oraz ubóstwia język angielski. Odziedziczyła również po mnie ogon ciągnący się po ziemi i długą grzywę, której nie da się rozczesać, chociaż wygląda na ułożoną.

Cassie jako kucyk

Cassie mieszka w Pony City. Ma opinię grzecznej i nieśmiałej, ale czasami umie „dać popalić” w znajomym gronie.  Do obcych podchodzi z dystansem, jednak nie tak bardzo jak Grey Calm. W mieszkaniu utrzymuje porządek, ale do jej szafy lepiej nie zaglądać…

Wygląd

Cassie jest lazurowym jednorożcem o nieco jaśniejszej grzywie. Jej oczy są ciemnoniebieskie. Znaczek przedstawia zapisaną i lekko zawiniętą kartkę, która symbolizuje jej talent i zamiłowanie do pisania.

Praca

Cassie jest tłumaczką i pisarką. Tłumaczy książki, jak „Przygody Dzielnej Dolly” autorstwa B.L. Derling lub „Dziewczyńskie wieczory- wszystko, co chciałybyście wiedzieć, ale nie chce się wam zapytać”. Sama napisała  „Z pamiętnika pewnej artystki…” i  „Noc pod słońcem”. Jej pierwszy utwór jest lekturą liceum.

Przyjaciele

Cassie jest bardzo towarzyska jej przyjaciele to:

Ribbon

Miss Terry

Kitty Care

Pink Tea

Diamond Angel

Style Mane

Grey Calm

Hope Light

Sweet Note

Lime Candy

Kayle Lio

Green Ray

Chłopak

Cassie spotyka się z przyjacielem ze studiów Black Bat’em. Za dwa lata planują ślub.  Poznali się, kiedy Cassie zostawiła torebkę w kawiarni Pancake’a, a Black odniósł ją do jej domu razem z kwiatami. Na początku Black mówił do niej „Cassandro”, ale w miarę rozkwitu miłości zaczął nazywać ją „Cassuś”.

==Rodzina ==

Mystery Crystal- mama, pracuje w policji kryminalnej, chciała, by córka poszła w jej ślady

Golden Tale- tata, sam jest pisarzem, więc podziwia talent Cassie

Dating Heart- młodsza siostra, kończy liceum, jej talentem jest swatanie kucyków, przy jednej rozmowie z Cassie powiedziała: „Wiesz? Coś czuję, że ta twoja psiapsiółeczka, Kayle, czy jak jej tam będzie niedługo z kimś chodzić. Może jakiś przystojny pegaz?” Cassie odebrała to jako żart, ale następnego dnia przyjaciółka przedstawiła jej Green Ray’a.

Curtain Fall- babcia, mimo wieku pracująca jeszcze reżyserka, przygotowuje scenariusze do adaptacji scenicznych książek wnuczki

Galeria

Cassie.png

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki