FANDOM

Grey Calm
GreyCalm2.jpg
Imię Grey Calm
Płeć Klacz
Rasa Jednorożec
Kolor grzywy Grey
Kolor oczu Nieznany
Kolor sierści DarkGrey
Miejsce zamieszkania Drewniana chatka na peryferiach Pony City

Wygląd

Grey Calm to ciemnoszary jednorożec. Jak na swój wiek jest bardzo niska. Jej grzywa jest koloru jasnoszarego. Znaczek przedstawia chiński symbol Yin Yang, który symbolizuje jej umysłową równowagę i życiowy spokój.

Studia

Calm studiuje filozofię duchową. W przyszłości chciałaby zostać psychologiem, ale do swojego planu podchodzi z dystansem, ponieważ wie, że jeśli za bardzo się na niego "nakręci", to jeżeli się on nie zrealizuje będzie po prostu zła na cały świat smutna, zawiedziona i przede wszystkim każdy innt zawód nie będzie dla niej przyjemny. Całymi dniami uczy się lub po prostu rozmyśla nad sensem istnienia.

Przyjaciele

Grey Calm nie ma wielu przyjaciół, głównym tego powodem jest jej sposób spędzania czasu wolnego opisany powyżej. Aby przyzwyczaić się do kucyka i nazwać go choćby znajomym potrzebuje naprawdę dużo czasu. Utrzymuje więc kontakt tylko z dwoma kucykami: koleżanką ze studiów Sweet Note i zaufaną przyjaciółką od serca- Golden Autumn.

Magia

Siła jej rogu jest niezwykle mocna. Magią może uspokoić nawet byka, który zobaczył czerwoną płachtę. To właśnie tak zdobyła swój znaczek. Oprócz tego umie zaparzyć cherbatkę z melisą (takie bardzo pootrzebne cuś) i się teleportować.

Galeria

GreyCalm2.jpg

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki